Vores kunder er ambitiøse, seriøse og helt igennem flinke mennesker med spændende virksomheder. Og de forstår, at online markedsføring ikke er en udgift, men bør ses som en investering. Vi nyder at hjælpe dem gennem forhindringerne i online markedsføring, så de øger deres omsætning og når deres mål.
- Lungeforeningen
- Dansk Folkehjælp
- UlykkesPatientForeningen
- PolioForeningen
- PriceRunner
- Nykøbing FC
- Softline
- Silkeborg Kommune
- HAVE Kommunikation & PR
- Ejendomsmægler John Ole Hansen
- Lollands Bank
- Knuthenborg Safaripark
- Fuglsang Kunstmuseum
- FALSTER Destilleri og Bryghus
- Lille Per Seng
- FerieRytter
- Lohse
- Kræmmerhuset
- Casa Living
- SAC
- Mertz
- Alpha Akustik
- Travel’s Easy
- NOCA
- Mannaz A/S
- Vivino
- Vinpalle
- Vinspot
- CBS Executive
- Anmeld Håndværker
- Angle Design
- KB Fritidshuse
- Rødvig Kro & Badehotel
- Næstved Erhverv
- Næstved Rygcenter
- Stevns Erhverv
- Business Vordingborg
- Dansk Fyringsolie
Vores kunder siger …
231% flere besøg til Lungeforeningen
Lungeforeningen har som landsdækkende patientforening brug for at formidle værdifuld viden og skabe loyalitet hos vores medlemmer og potentielle medlemmer, og der er internettet vores vigtigste platform.
Vi har siden 2012 fået hjælp og rådgivning fra intoto digital omkring alt lige fra søgemaskineoptimering, Google AdWords, design og konverteringsoptimering af vores hjemmeside til vores overordnede online strategi.
Vi er utrolig glade for den tætte sparring og dialog, som vi har med intoto, og resultatet er da også en stigning på over 230% i besøgende til vores hjemmeside.
Charlotte Larsen – Online ansvarlig hos Lungeforeningen
206% flere leads til KB Fritidshuse
KB Fritidshuse er rigtig glade for samarbejdet med intoto digital, som har stået på siden 2012. De er utrolig professionelle og forstår vores forretning, og hvad der er vigtigt for os og vores kunder.
Vi sætter stor pris på deres evige udfordring i, hvordan vi kan gøre det bedre online, og det har medført en stigning af leads via vores hjemmeside over de sidste 12 måneder på ikke mindre end 206%. 2016 blev derfor vores bedste år nogensinde.
Vi fik fra starten lagt en effektiv Digital Strategi, og efter de første 12 måneders samarbejde kunne vi konstatere en 50% stigning i vores omsætning. Det tilskriver vi i stor udstrækning vores nye og effektive online markedsføring.
Kim Bengtsson – Direktør hos KB Fritidshuse
+200% flere bryllupsbookinger til Rødvig Kro & Badehotel
Rødvig Kro & Badehotel har siden 2012 samarbejdet med intoto digital, og i den periode har vi set en stor stigning i vores online aktiviteter, f.eks. en mangedobling af bryllupsbookinger, som er et af vores fokusområder.
Vi sætter utrolig stor pris på den professionelle måde, som samarbejdet virker på og føler, at vi har fået en ekstern marketingafdeling, som i den grad forstår vores forretning og kunder.
Vores investering i online markedsføring er virkelig noget, vi kan se på bundlinjen.
Kathrine Hendriksen – Direktør hos Rødvig Kro & Badehotel
På 3 år +650% omsætning i webshop HosLohse.dk
Lohse er en mere end 110 år gammel butik som sælger dametøj og lingeri. I 2017 følte vi, at nu var tiden kommet til, at vi også måtte være til stede med vores forretning på internettet. Vi fik lavet en webshop og i løbet af de første ca. 18 måneder havde vi 2 forskellige marketing bureauer ind over vores markedsføring af webshoppen.
Resultaterne udeblev dog og lidt i frustration kontaktede vi Thomas Zacchi hos intoto digital ApS, som vi var blevet anbefalet. intoto digital overtog markedsføringen og det har resulteret i et markant løft i vores online synlighed på Google, hvilket har resulteret i 82% mere organisk trafik fra Google til webshoppen og en 171% stigning i vores omsætning i Q4.
Vi kan varmt anbefale intoto digital til andre webshop ejere.
Karina Vejle Lohse – ejer HosLohse.dk
Lokal samarbejdspartner for Fuglsang Kunstmuseum
Fuglsang Kunstmuseum har siden 2015 haft fornøjelsen af, at samarbejde med Thomas Zacchi hos intoto digital ApS omkring vores Facebook, Instagram og Google aktiviteter. Vi sætter utrolig stor pris på den sparring vi har og føler at vores online markedsføring bliver taget alvorligt, på trods af, at vi som kunstmuseum ikke har de store markedsføringsbudgetter.
Dejligt at have en lokal virksomhed som intoto digital, der i deres CSR profil ønsker at tilgodese en organisation som Fulgsang Kunstmuseum.
Vi anbefaler meget gerne intoto digital til andre lokale organisationer.
Lene Vesten – PR, Presse og Marketing, Fuglsang Kunstmuseum